اهم اخبار

اجرای طرح‌های تحقیقاتی و تولیدی کشاورزی و دامپروری در دانشگاه آزاد ورامین

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از راه‌اندازی طرح‌های بزرگ آموزشی، تحقیقاتی و تولیدی در بخش کشاورزی و دامپروری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا خبر داد.

 

 

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمودرضا آقامیری در دهمین همایش بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که در واحد ورامین-پیشوا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان واقعه ۱۵ خرداد، گفت: بحث ۱۵ خرداد برای همه ملت ایران یک الگو بود که پشتیبان ولایت‌فقیه بودند. پیشرفت جامعه اثر خون شهداست، خون شهدا در جامعه اثرات بسیار بزرگ‌تری هم داشت و اثرات آن انقلاب اسلامی ایران بود که در جهان نمایان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه‌های مختلف علم و فناوری، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها حاصل خون شهدای قیام ۱۵ خرداد و ۲۳۰ هزار شهید کشور است. ایران اسلامی در حوزه علم و فناوری در جهان در رتبه‌های بسیار خوب قرار دارد، باید به این رتبه به‌دست‌آمده افتخار کرد.

وی ادامه داد: کشور در حوزه علم و دانش و حوزه اقتصادی در مسیر خوبی قرار دارد، در این خصوص امید را به جامعه تزریق کنید و به تحریم‌ها توجه نکنید، آینده برای جوانان و ملت ایران است.

دکتر آقامیری تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، طرح بزرگ‌ترین طرح‌های تحقیقاتی و تولیدی کشاورزی و دامپروری در واحد ورامین راه‌اندازی می‌شود.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *