اهم اخبار

ادامه خرید توافقی شیرخام تا پایان تابستان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه عملیات خرید توافقی شیرخام از دامداران حداقل تا پایان مردادماه ادامه دارد، گفت: تا پایان فصل گرما همه مطالبات دامداران پرداخت می‌شود.

حسین صفایی در گفتگو با مهر با بیان اینکه خرید توافقی شیرخام از دامداران همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: میزان خرید مانند گذشته و حدود ۱۰۰۰ تن است.

وی اضافه کرد: عملیات خرید توافقی شیرخام از دامداران حداقل تا پایان فصل گرما ادامه دارد چراکه با شروع فصل سرما مصرف شیر و لبنیات در کشور افزایش پیدا می‌کند.

معاون وزیرجهاد کشاورزی با بیان اینکه افزایش تقاضا باعث می‌شود مازاد شیرخام در بازار به حداقل برسد، گفت: حتی ممکن است در پی این اتفاق، مشکل مازاد این محصول کاملا حل شود.

صفایی با اشاره به اینکه تعداد استان‌هایی که طرح در آنجا شروع شده تغییری نداشته است، افزود: احتمال دارد خراسان جنوبی نیز به این استان‌ها افزوده شود.

به گفته وی استان‌های تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و سمنان  از جمله مناطقی هستند که خرید توافقی در آنجا انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور درباره پرداخت مطالبات دامداران نیز، اظهارداشت: پرداخت مطالبات به طور مستمر ادامه دارد ضمن اینکه تا پایان مردادماه تمام مطالبات تولیدکنندگان به آنان پرداخت خواهد شد.  

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *