اهم اخبار

اطلاعیه شرکت نان سحر : نان سحر چهل و پنج ساله شد

۱ دیدگاه
image_pdfimage_print

به نام یگانه بی همتا

امروز یاد آور سالروز تأسیس برند موفق و محبوب نان سحر می باشد و همزمانی آن با ولادت با سعادت امام هشتم برکت و شادی این روز را دو چندان می کند. و امروز از آن روز بیش از چهار دهه می گذرد و آن نهال نو پا قدم در سن چهل و پنج سالگی می گذارد.

 

چهل و پنج سال فعالیت مفید در عرصه صنعت نان افتخاری است که نصیب گروه صنعتی نان سحر شده است.

مایه مباهات نان سحر است که چهل و پنج سال خدمت صادقانه را سر لوحه خویش قرار داده و به عنوان اولین و بزرگترین شرکت فعال در راستای نان های صنعتی حجیم و نیمه حجیم، افزودنی ها و بهبود دهنده ها و ماشین آلات و تجهیزات مرتبط و همچنین در کنار فعالیت آموزشی در غالب دانشگاه و آموزشگاه نان سحر، پر قدرت و پرتوان در حوزه صنعت غذای این مرز و بوم و حتی فرا تر از مرزهای پرگهرکشورمان فعال است و روز به روز مصمم تر از همیشه و با اتکاء به نیروی لایزال الهی به ارتقاء سطح سلامت جامعه می اندیشد و در این امر خطیر گام بر می دارد.

پرسنل و کارکنان گروه صنعتی سرمایه های بی بدیلی هستند که دانش کاربردی را در حوزه این صنعت در سینه دارند و نخبگان آن به حساب می آیند. انسان هایی خدمت گذار و متعهد که جز به سربلندی ایران نمی اندیشند. حضور در عرصه های مختلف پیشرفت صنعت نان و کمک به توسعه اقتصادی بخش های مختلف حضور در صنایع عظیم به عنوان رهبر این صنعت و کسب تجارب ارزنده در این مسیر از گروه صنعتی سحر و کار کنان مسئول آن مجموعه ای کارآمد، پویا و حرفه ای ساخته که میتوانند سایه امن و امید مردم شریف ایران زمین باشد.

امروز گروه صنعتی سحر در فصل جدید فعالیت خود می تواند این بشارت را به دوستداران این برند بدهد که برای آینده برنامه ریزی های گسترده ای در راستای محصولات جدید و ارتقاء بیش از پیش کیفیت در نظر گرفته است.

بر این اساس جناب آقای مهدی خان محمدی مدیر عامل محترم گروه صنعتی نان سحر سالروز تأسیس و آغاز چهل و پنجمین سال فعالیت گروه صنعتی سحر را به همراهان ارزشمند و همکاران پرتلاش و فعالان صنعت غذای کشور تبریک عرض نموده و تقارن این روز را با سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، را به عنوان تبرکی پر برکت برای ادامه خدمت رسانی برتر و بهتر و رسیدن به افق روشن آینده دانستند. با امید به آنکه لحظه ای در امر خدمت و تلاش صادقانه به مردم شریف و دوست داران گرانقدر این برند دست بر نداریم و در این مسیر از خدای یگانه مدد می طلبیم.

 
امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. dns database says:

    تبریک به جناب خانمحمدی عزیز و همکاران ایشان در مجموعه نان سحر
    امیرسان اسکندری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *