اهم اخبار

افزایش قیمتی برای شیرینی در عید سعید فطر نداریم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی و قنادی از ثبات قیمت شیرینی در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

 

 

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی و قنادی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره افزایش یا کاهش قیمت شیرینی در عید سعید فطر گفت: اعضای اتحادیه در روز عید سعید فطر، آمادگی لازم برای عرضه شیرینی با نرخ‌های مصوب قبلی را دارند و اتحادیه هیچگونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ ندارد.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی و قنادی در ادامه درباره قیمت شیرینی‌های پرمصرف در بازار افزود: شیرینی تر ۲۶ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی پاپیون ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، دانمارکی ۲۱ هزار تومان، کیک یزدی ۱۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی و قنادی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به سامانه ۱۲۴ و یا با شماره اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۹۹ تماس بگیرند.

بهره‌مند در ادامه تصریح کرد: در سرتاسر کشور تمام قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها تحت نظارت و بازرسی بهداشتی و قیمتی مستمر سازمان تعزیرات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازرگانی، اصناف کشور و اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان قرار دارند.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی در پایان گفت: شیرینی از سال‌های گذشته در بین مردم از رونق خاصی برخوردار بوده و شاید به تعبیر برخی قنادان، دلایل اصلی این رونق به کیفیت شیرینی‌های ایرانی و ذائقه ایرانیان و تمایل بالای آن‌ها به استفاده از شیرینی بر می‌گردد.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *