اهم اخبار

باحضور نوبخت/سیلوی ۴۰ هزار تنی آرد منصوبیان واقع در پاکدشت افتتاح شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

فرماندار پاکدشت در حاشیه افتتاح این سیلو  گفت: این طرح در زمینی با وسعت ۶ هکتار در بخش شریف آباد پاکدشت توسط بخش خصوصی اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش اگروفودنیوز، هادی تمهیدی افزود: این پروژه از نوع سازه های بتنی با هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان اجرا شده است.وی اظهارداشت: این سیلو قادر است در هر ساعت ۲۵۰ تن گندم دریافت و هر ساعت ۲۰۰ تن گندم را صادر کند.
تمهیدی گفت: اجرای این طرح مهم یکسال زمان برده و از فناوری روز برخوردار است.شرکت آرد منصوبیان واقع در استان تهران و شهرستان پاکدشت است
این مسئول بیان کرد: پاکدشت با برخورداری از ۲۶ هزار هکتار زمین کشاورزی ، یکی از مناطق مهم تولید محصولات کشاورزی استان تهران است .
تمهیدی گفت: زمین های کشاورزی پاکدشت شامل ۶ هزار هکتار گندم، ۴ هزار هکتار جو، ۳ هزار هکتار ذرت علوفه ای، یک هزار و ۹۳۳ هکتار سبزی و صیفی و یک هزار و ۲۵۰ هکتار یونجه است.
وی سطح زیر کشت گلخانه های گل و گیاه استان تهران را نیز یک هزار و ۲۵۸ هکتار اعلام کرد که از این میزان یک هزار و ۱۳ هکتار در پاکدشت قراردارد و از این نظر این شهرستان رتبه اول استان تهران و کشور را در اختیار دارد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *