1

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از گروه کشاورزی و تولیدی تروند زعفران+ تصاویر

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه هیئت همراه و همراهی استاندار استان خراسان جنوبی از شرکت تروند زعفران قائن بازدید کردند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت همراه با استاندار استان خراسان جنوبی به همراه هیئت همراه، در بازدید امروز سه شنبه مورخ ۰۹/۰۶/۹۸ از شرکت تروند زعفران قائن طی بازدید از کلیه ی بخش های واحد شامل: سالن های سورتینگ ، بسته بندی، آزمایشگاه اکرودیته منطبق با استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ IEC ، خط تولید اکسترکت زعفران، واحد تولید زرشک و زعفران ارگانیک و سایر بخش ها … ضمن استقبال از فعالیت های این واحد برجسته، تنوع بسته بندی های صادراتی، انواع محصوالت نو آورانه و ابتکارات این مجموعه در زمینه فرآوری، بسته بندی و صادرات زعفران و زرشک به عنوان دو محصول استراتژیک استان خراسان جنوبی تاکید فراوان بر برجسته نمود و معرفی بیشتر فعالیت های ارزشمند این واحد که با عشق و تعصب در زمینه زعفران و زرشک در حال فعالیت هستتند را داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اذعان نمود عملکرد بسیار خوب و روشن شرکت تروند زعفران قائن در زمینه ی صادرات زعفران مبین حضور فعال و بزرگ تروند زعفران در بازار های صادراتی است و نیاز است که در بازار های داخلی هم بیشتر حمایت گردد. محسن احتشام مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تروند زعفران قائن، ضمن استقبال از حضور ارزشمند، وزیر صنعت و معدن و تجارت با تشریح فعالیت های انجام پذیرفته اعلام نمود : در سرلوحه فعالیت های تروند زعفران قائن

  • حذف دلال و واسطه
  • ارتباط مستقیم با کشاورز و آموزش مستقیم و مستمر با کشاورزان زعفرانکار و زرشککار
  • توسعه روستایی ، توسعه ملی و منطقه ای
  • جلوگیری از خام فروشی
  • ایجاد کسب ارزش افزوده در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی واحد های مستقر در مناطق زعفرانکاری که به معنای واقعی به توسعه روستایی و کمک به کشاورزان زعفرانکار و زرشککار منطقه منتهی می شود مورد حمایت های بیشتری واقع شوند . وجود دارد .

محسن احتشام مدیر عامل شرکت تروند زعفران قائن افزود : حفظ و ارتقاء موقعیت کسب شده ، مستلزم حذف جوالن سودجویان و واسطه گران در صنعت زعفران است . وی افزود : حضور دالالن و سوداگران فارغ از هرگونه تعهد و تجربه منجر به سوق صنعتگران واقعی به حاشیه صنعت زعفران خواهد گردید .

احتشام ؛ در بازدید وزیر صنعت ، معدن و تجارت از سایت تولید اکسترکت زعفران اشاره نمود : صنعت زعفران ایران نیاز به تزریق دانش جدید و هم افزایی صنعت با سنت در جهت ایجاد محصوالت جدید و فراورده های جانبی از زعفران در بازار های جدید جهان دارد و حذف خام فروشی ، کسب ارزش افزوده در جهت توسعه بازار های هدف و جهانی نمودن جایگاه زعفران ایران در راستای بسته بندی ، جایگاه یابی و برند سازی پیرامون اجرای مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی دانست .

سرویس خبری: صنعت غذا