اهم اخبار

در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی مجلس:لایحه موافقتنامه بین المللی روغن و کنسرو زیتون تصویب شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز لایحه موافقتنامه بین المللی روغن و کنسرو زیتون در کمیسیون تصویب شد.

به گزارش ایرنا، علی اکبری درخصوص  کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: در نشست امروز لایحه موافقتنامه بین المللی روغن و کنسرو زیتون سال ۲۰۱۵ برابر با ۱۳۹۴ هجری شمسی در کمیسیون تصویب شد.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ادامه نشست طرح تاسیس سازمان توسعه و عمران روستایی و عشایری مورد بررسی قرار گرفت، گفت: ماده و تبصره‌هایی از این طرح به تصویب رسید، به جهت سنگینی این طرح باید در جلساتی دیگر نیز بررسی شود تا به اتمام برسد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لایحه موافقتنامه بین‌المللی زیتون یک موافقتنامه بین چندین کشور جهان است که بر این اساس همکاری‌های بین کشورهای عضو در زمینه تولید، واردات و صادرات و استانداردهای مورد نیاز آن صورت می‌گیرد.
اکبری ادامه داد: بر این اساس صادرات محصولات زیتون شامل روغن و کنسرو آن از یک استاندارد فراگیر جهانی باید برخوردار باشد که کشور ما نیز بر این اساس به این موافقتنامه می‌پیوندد.
به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: بحث ساختار و رئیس سازمان توسعه روستایی همچنان ادامه دارد که بر اساس پیشنهادات کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم در جلسات آینده به جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنیم.

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *