1

تور بازدید از نمایشگاه مواد غذایی آلمان (آنوگا) و مراحل ثبت نام اعلام شد

نمایشگاه صنایع غذایی آلمان ۲۰۱۹  (Anuga 2019)به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های صنایع غذایی جهان، در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ مهر ۹۸ (۵-۹ اکتبر ۲۰۱۹) در کشور آلمان و در شهر کلن برگزار می شود.

آنوگا هر دو سال یکبار برگزار می شود که دوره گذشته آن در سال ۲۰۱۷، توانست رضایت ۹۷ درصدی بازدیدکنندگان را فراهم آورد. نمایشگاه صنایع غذایی آلمان (آنوگا ۲۰۱۹) در فضایی به مساحت ۲۸۰ هزار متر مربع، فرصت بی نظیری برای متخصصان است تا با به روزترین دستاوردهای صنعت غذا و تکنولوژی های روز دنیا آشنا شوند و ارتباطات تجاری شان را افزایش دهند.

نمایشگاه آنوگا ۲۰۱۹، حوزه های مختلفی از جمله مواد غذایی سالم، مواد غذایی منجمد، غذای ارگانیک، نوشیدنی های سرد و گرم، مواد غذایی تازه، غذای حلال، نان و شیرینی،گوشت و لبنیات و تجهیزات آشپزی را پوشش می دهد.

در سال ۲۰۱۹، تعداد ۷۴۰۵ غرفه دار از ۱۰۸ کشور جهان در آنوگا حضور داشتند و ۱۶۵ هزار نفر بازدید کننده از ۱۹۲ کشور نفر نیز از آن بازدید کردند. هم چنین در نمایشگاه Anuga 2019 نزدیک به ۱۱۰۰ روزنامه نگار از ۴۱ کشور به ثبت این رویداد مهم پرداختد.

آژانس هواپیمایی پیشواز، به عنوان بزرگترین برگزارکننده تورهای نمایشگاهی، این دوره نیز همچون ادوار پیشین، مجری مستقیم تور بازدید از نمایشگاه آنوگا ۲۰۱۹ آلمان می باشد. سال ها تجربه پیشواز در برگزاری تورهای اروپایی و به ویژه نمایشگاهی، یقیناً می تواند سفری خاطره انگیز و بی دغدغه را برای شما رقم بزند.

راه های کسب اطلاعات بیشتر در ادامه قید شده است.

۰۲۱۶۶۹۰۶۳۶۴

۰۲۱۶۶۹۰۱۹۱۸