اهم اخبار

جمشید مغازه ای خبرداد :هجدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران با حضور ۵ کشور اروپایی ۲۲ الی ۲۵ شهریور ۹۸برگزار می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات گفت :هجدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران با حضور ۵ کشور اروپایی ۲۲ الی ۲۵ شهریور     ۹۸ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات در گفتگو با پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران در فضایی بالغ بر ۳۰۰۰۰ متر مربع و در ۷ سالن از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ شهریور ۹۸ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش اگروفودنیوز، جمشید مغازه ای گفت: نمایشگاه مانند هر سال در ۴ دسته بندی، محصول نهایی، مواد اولیه، ماشین آلات و خدمات صنعتی تقسیم بندی شده است که با توجه به شرایط موجود اقتصادی سالن های تحت پوشش پر شده است و اقدام های مقدماتی و اجرایی برای برگزاری باشکوه‌تر این نمایشگاه در حال انجام است.
مغازه ای در ادامه به حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکتهای شرکت‌های خارجی از کشورهای لهستان، اتریش، ترکیه، فرانسه و روسیه هستیم و یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه توسعه تجارت خارجی است و کما‌‌فی‌السابق با حضور تجار خارجی نیز مواجه خواهیم بود تا بهترین تولیدات صنعت شیرینی و شکلات را به عنوان تولیدات ایرانی به بازارهای جهانی معرفی و ارسال کنیم.
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت ، شیرینی و شکلات در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان، مسئولان و علاقه‌مندان بتوانند در فضایی آرام و صنعتی به تبادل نظرات و تفاهم‌های تجاری برسند
برگزاری نمایشگاه را در زمینه تعامل‌های صنعتی برای فعالان صنعت فرصت می‌دانیم و امیدواریم در این فرصت میزبان مسئولان اعم از دولت‌مردان، نمایندگان محترم مجلس و مسئولان قضایی کشور باشیم.
لازم به ذکر است بنابر آمار سال گذشته ۳۱۷ هزار تن محصولات شیرینی و شکلات به ارزش بالغ بر ۸۰۰ میلیون دلار به بازرهای هدف صادر شد که در صورت تامین مواد وحمایت مسئولین این امکان وجود دارد که ارز آوری حاصل از صادرات را به یک تا یک و نیم میلیارد دلار افزایش دهیم.

 

 

سرویس خبری : اخبار نمایشگاه و همایش ها

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *