اهم اخبار

دومین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت و روانخوانی و ترتیل قرآن کریم صنایع شیر ایران برگزار شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دومین دوره مسابقات سراسری حفظ ، قرائت و روانخوانی و ترتیل قرآن کریم صنایع شیر ایران در مشهد مقدس و توسط شرکت بازار گستر پگاه منطقه ۲ برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات پگاه این دوره از مسابقات با حضور ۸۸ نفر از ۲۳ شرکت از مجموع گروه شرکتهای پگاه صبح روز چهارشنبه در کنار مضجع نورانی امام مهربانی و عالم آل محمد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز و صبح روز پنجشنبه نیز طی مراسم با شکوهی خاتمه یافت.
در آیین افتتاحیه دکتر زکریائی مشاور مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از برگزاری این مسابقه بر حفظ و استمرار تلاوت و تدبر در قرآن تاکید نمود و اظهار داشت ما توفیقات زندگی را مدیون کلام وحی هستیم
حسین زکریایی عزیزی در دومین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و روخوانی قرآن کریم شرکت صنایع شیر پگاه عنوان کرد: توفیقی است در روزهای پایانی سال ۹۷ در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) و در کنار قاریان و حفاظ قران کریم از کرامت کلام وحی بهره مند می‌شویم.
وی ابراز کرد: همه شما شرکت کنندگان در این مسابقات بدون تردید عامل به کلام نورانی وحی هستید اما نباید فراموش کنیم، تمام توفیقاتی که در زندگی حاصل کردیم، مدیون کلام وحی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم. این دو گنج گرانبهایی که پیامبر اکرم(ع) برای ما به یادگار گذاشتند. امیدواریم تک تک ما عامل به قرآن باشیم و معرفت کسب کنیم.
زکریایی عزیزی ادامه داد: برگزاری این گونه مسابقات می‌تواند مشوقی برای ترغیب کارکنان به فعالیت‌های قرآنی باشد.
گفتنی است ۳۰ نفر در رشته قرائت ۵۰نفر در رشته ترتیل و ۸ نفر در رشته حفظ با هم به مسابقه پرداختند. بنا به همین گزارش مسابقات در دارالهدایه و دارالقرآن حرم مطهر ثامن الحجج (ع)برگزار شد.
آیین اختتامیه نیز با حضور دکتر زکریایی ، مهندس موسوی مدیرعامل بازار گستر پگاه منطقه ۲ ، محسن خبازی مدیر روابط عمومی و ارتباطات پگاه، بصیرزاده رییس هیات مدیره پگاه تهران و از مدیران اسبق صنایع شیر و تعدادی از مهمانان استان برگزار شد و در انتها به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهدا گردید.

 

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *