اهم اخبار

دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و نخستین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی استان گلستان برگزار می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و نخستین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی استان گلستان خبر داد.

به گزارش اگروفودنیوز، روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، حجت اله خلیل زاده اظهار داشت:اظهار داشت: در این نمایشگاه که در ۶ هزار متر مربع طراحی شده ۵۷ شرکت تولیدکننده صنایع غذایی از ۸ استان گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، تهران ، مرکزی و اصفهان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های بهداشتی، شوینده، چاپ و بسته بندی، یخچال های صنعتی، تجهیزات روغن‌کشی و بسته‌بندی روغن‌های گیاهی، فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی، روغن‌های روانکار و حل شونده و انواع نوارچسب، نوشیدنی‌ها، فرآورده‌های لبنی، صنایع لبنی، محصولات کنسروی، دستگاه‌های تصفیه آب، نان، شیرینی و ماشین‌آلات اتوماتیک نان صنعتی، محصولات باغی، زراعی و آبزیان را به معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: قرار است ۲ هیئت تجاری از کشور آذربایجان و افغانستان در طول برپایی نمایشگاه صنایع غذایی از آن بازدید کنند.

وی افزود: این شرکت باتوجه به شناخت از  مزیت های نسبی صنعت استان و در راستای سیاست های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در حمایت و توسعه صنایع کوچک با هدف معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی و همچنین آشنایی با الگوههای موفق جهانی، انتقال دانش و فناوری و زمینه سازی برای فعالیت کارآفرینان و سرمایه گذاران در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشته است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *