اهم اخبار

دکتر داوود خسروی به عنوان “مدیر عامل ” شرکت پخش سراسری پگاه معرفی شد.

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت پخش سراسری پگاه که با حضور دکتر اکبری مشاور مدیر عامل در تعالی وتوسعه صنایع شیر ایران ، دکتر حنیف پور معاونت بازاریابی وهماهنگی توزیع صنایع شیر ایران ؛ معاونین و مدیران این شرکت شنبه ۲۳ تیرماه برگزار گردید ، ” دکتر داوود خسروی به عنوان “مدیر عامل ” شرکت پخش سراسری پگاه معرفی و از زحمات دکتر نادر شجاعی تقدیر و تشکر به عمل آمد .
به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) در این مراسم دکتر اکبری ضمن تاکید بر حفظ کرامت جایگاه نیروی انسانی در این صنعت اشاره واز اهمیت نقش مهم شرکت پخش سراسری در صنایع شیر تاکید داشته اند. ایشان همچنین ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر خسروی که سابقه مدیریتی موفقی طی سالهای گذشته در بخش های مختلف این صنعت بویژه این شرکت برعهده داشته اند انشاالله بتواند موجبات پیشرفت و ترقی این شرکت را بیش از گذشته فراهم آوردند .


در ادامه دکتر خسروی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل‌ صنایع شیر ایران دکتر ابراهیم حسینی و قدرانی از زحمات صادقانه دکتر شجاعی و ضمن ابراز خرسندی از اینکه بار دیگر در جمع همکاران قدیمی حضور یافته یادآور شد بنده به این صنعت تعصب خاصی دارم و امیدوارم بیاری خدا و با کمک شما همکاران عزیز بتوانیم تمامی اهداف وبرنامه های شرکت معظم صنایع شیر ایران بویژه افزایش سهم بازار را فراهم نماییم.

از سوابق درخشان اجرایی دکتر خسروی در شرکت صنایع شیر ایران می توان به ؛ مدیر عاملی شرکتهای پگاه گلپایگان، همدان وبازارگستر منطقه ۵ اشاره نمود .

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *