اهم اخبار

دکتر سید ابراهیم حسینی مطرح کرد: پگاه به دنبال تولید محصولات جدید و گسترش بازارهای نو و صادراتی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران در جمع مدیران و معاونان شرکتهای تابعه به تولید محصولات جدید و گسترش بازارهای نو و صادراتی تاکید کرد

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، دکتر ابراهیم حسینی در جلسه ای که با حضور  معاونان و مدیران تولید شرکت های تحت پوشش تشکیل شده بود، خاطر نشان کرد : استراتژی پگاه در این مقطع زمانی، که مشکلات تامین ارز، واردات مواد اولیه و بسته بندی، تورم و کاهش توان خرید مردم وجود دارد، توجه جدی به کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری، تولید محصولات جدید بر مبنای ذائقه مردم و خواست بازار، توسعه بازار های داخلی و خارجی و اهتمام جدی به صادرات است.

دکتر حسینی افزود: پگاه باید در زمینه تولید در واحد های خود جانشین پروری داشته باشد و با به کارگیری نیروهای جوان، که هم مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم و سایر مقامات است ، ایده های جدید تولید و اطلاعات خود را با سایر شرکت ها در میان بگذارد.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر در ادامه گفت :دید کلیه مدیران شرکتهای تابعه باید کل مجموعه پگاه باشد نه هر مدیری فقط چارچوب شرکت خویش را ببیند.

دکتر حسینی تاکید کرد ملاک و معیار باید برنامه و بودجه و تحقق سود مورد نظر باشد. هم چنین باید در زمینه تامین مواد اولیه و قطعات، تولید و توان داخلی را مورد حمایت قرار دهید.

در ادامه دکتر بابائی، مشاور اجرائی مدیر عامل  شرکت صنایع شیر نیز به برسی فرایندها و نقاط ضعف و قوت اشاره نمود و بر استفاده از سیستم BOM و سرعت بخشیدن به فرایندهای تصمیم گیری و اجرا تاکید کرد.

در پایان مدیران تولید شرکت های تحت پوشش نیز نقطه نظرات خود را در حوزه تولید و روش های پیشنهادی برای افزایش و رونق تولید مطرح نمودند.

 

سرویس خبری: صنعت غذا

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *