اهم اخبار

دکتر هدایت حسینی رییس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر هدایت حسینی ، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی که سابقه مدیرکلی اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی بهداشتی سازمان غذا و دارو را در دو دوره مختلف داشت به ریاست انستتیو تغذیه و صنایع غذایی کشور انتصاب شد . ایشان سابقا معاون پژوهشی انستیتو تغذیه کشور نیز بودند

دکتر هدایت حسینی ، طی حکمی از سوی دکتر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان سرپرست دانشکده انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور منصوب شد .

به گزارش اگروفودنیوز ، دکتر هدایت حسینی به عنوان سرپرست دانشکده انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور انتخاب گردید. وی را با داشتن سوابق آموزشی و پژوهشی و اجرایی می توان یکی از مدیران موفق در عرصه غذا و دارو دانست.

هدایت حسینی، فارغ التحصیل رشته ایمنی و کنترل مواد غذایی از دانشگاه تهران می باشد که در کارنامه تحصیلی خود موفقیتهای فراوانی را در علوم و صنایع غذایی  به ثبت رسانده است .

دکتر حسینی ، در سال ۱۳۸۱ به عنوان معاون مدیرکل آزمایشگاههای کنترل غذا و داروی وزارت بهداشت انتخاب گردید و از آن زمان فعالیتهای گسترده ایشان در حوزه غذا و دارو آغاز شد .وی دو دوره معاونت پژوهشی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور در دانشگاه علوم پژشکی شهید بهشتی را در سالهای ( ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ ) و (۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ ) را بر عهده داشته است .همچنین دو دوره به عنوان مدیر کل نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی ، بهداشتی وزارت بهداشت را در سالهای( ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ ) و ( ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ ) عهده دار بوده است و هم اکنون عضو فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و مشاور ریاست سازمان غذا و دارو در امور غذا می باشند .

دکتر هدایت حسینی، در طول زمان خدمتگزاری خود در جمهوری اسلامی دارای کارنامه درخشانی است که نشانگر تلاش و پژوهشهای ایشان برای ارتقای صنعت غذا و دارو وایجاد امنیت غذایی و سلامت جامعه است. امید است انتخاب شایسته ایشان بیانگر افق های روشنی در این صنعت باشد.

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *