اهم اخبار

رئیس اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد: آمادگی بخش خصوصی برای همکاری در زمینه امنیت غذایی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به وجود ۲۷ تشکل غذایی در کشور، برای همکاری بخش خصوصی با سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو در زمینه ایمنی مواد غذایی، ابراز آمادگی کرد.

 

 

به گزارش ایسنا، صبح امروز (دوشنبه) همایش ایمنی مواد غذایی با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران؛ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد.

در این نشست مسعود خوانساری – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران – با اشاره به ارتباط و امضای توافقنامه بین بخش خصوصی و سازمان ملی استاندارد، اظهار کرد: در حال حاضر در ارتباط با غذا حدود ۲۷ تشکل غذایی و همچنین کمیسیون کشاورزی و سلامت فعال هستند که ارتباط خوبی با سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو دارند.

وی تأمین امنیت غذایی را مشمول مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرد و نسبت به مشارکت بخش خصوصی در این حوزه با سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو ابراز آمادگی کرد.

سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۹ با هدف تضمین ایمنی غذایی و ارتقا سلامتی با شعار “ایمنی غذایی، مسئولیت همگانی” هفت ژوئن را به عنوان “روز جهانی ایمنی مواد غذایی” نام‌گذاری کرد.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *