اهم اخبار

رئیس سازمان دامپزشکی: خودمان را برای شرایط تحریم آماده کرده‌ایم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با وجود عدم اطلاع از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید از سال گذشته اصلاحی در دستور‌العمل‌ها داشته‌ایم که در شرایط تحریم به کار می‌آید.

 

به گزارش اگروفودنیوز، علیرضا رفیعی‌پور امروز در نشست خبری در محل سازمان دامپزشکی اظهار داشت: در مدیریت بیماری‌های دامپزشکی مانند آنفلوآنزا موفقیت خوبی را در یک سال اخیر تجربه کرده‌ایم این اتفاق با همکاری و دلسوزی تولیدکنندگان، رسانه‌ها و همکاران ما در سازمان دامپزشکی کشور ایجاد شد.

وی افزود: بنده در اولین فعالیت خود با ورود به سازمان دامپزشکی کشور برای اصلاح دستورالعمل‌ها اقدام کردم که این امر برای شرایط تحریم‌ها نیز به درد ما می‌خورد. همچنین تعامل با بخش خصوصی و رسانه‌ها افزایش یافت.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در حوزه روابط بین‌المللی نیز در سال‌های گذشته خوب عمل نشده بود اما در ۷ ماه گذشته نشست‌های خوبی با  دیگر کشورها از جمله کشورهای همسایه و کشورهای عضو اکو داشته‌ایم. همچنین میزان کشتار غیرمجاز دام در کشور کاهش یافته است.

رفیعی‌پور افزود: بر اساس دستورالعمل‌های صادر شده اکنون در استان‌های شاخصی مانند ایلام که مشکلات بهداشتی ضد دام در آنها بیشتر بود موفقیت‌های خوبی به دست آورده‌ایم.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *