اهم اخبار

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر:باید دست کارآفرینان را بوسید که نمی گذارند زنجیره تولید کشور متوقف شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن، محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از گروه صنعتی و پژوهشی زر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، تاجگردون ضمن بازدید از مجموعه های تولیدی و دانش بنیان گروه زر گفت: حُسن مجموعه زر استفاده از تکنولوژی های نو و اندیشه های نو در صنعت ایران است که توانسته متناسب با ذائقه و نیاز جامعه سرمایه گذاری کند. مهم ترین خصلت مدیران اصلی این مجموعه  توکل است و بواسطه توکلی که داشتند حتما موفق می شوند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن اشاره به جایگاه تولید کننده در کشور گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور باید دست تولیدکنندگان و کارآفرینان را بوسید که نمی­گذارند زنجیره تولید­ کشور متوقف شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در پاسخ  به سوالی که چرا با توجه به اهمیت تجربه و دانش کارآفرینان در صنایع مختلف همچنان جای آنها در تصمیم گیری طرح های کلان کشور خالی است، گفت : این یک مشکل زیرساختی در کشور است که نقش کارآفرین در چرخه اقتصادی به درستی تعریف نشده است. صنعت بانک و یا به عبارتی علم مدیریت ما متناسب با دانش کارآفرینان جلو نرفته است. بانک خودش را یک جزیره می داند و دولت هم همینطور، کارآفرین هم بدون این دو نمی تواند خوب کار کند. از این رو، این یک ضعف عمومی در کشور است. تاجگردون در پایان گفت: کارآفرینان روز به روز  به جلو حرکت می کنند و باید نقششان را در نهادهای مردمی گسترش دهند و اگر سطوح مدیریت کشور تغییر کند و نوآوران وارد عرصه مدیریتی کشور شوند شاید اتفاق خوبی را شاهد باشیم.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *