اهم اخبار

شرکت صنایع شیر ایران ۵ نشان زرین و سیمین صنعت سبز را در حوزه لبنیات و دامپروری از آن خود کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز شرکت صنایع شیر ایران – پگاه ، ۵ نشان زرین و سیمین صنعت سبز را در حوزه لبنیات و دامپروری از آن خود کرد .

 

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز؛ کسب نخستین مدال صنعت سبز در دامداری های کشور برای شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس ، تنها تندیس زرین برگزیده سبز در حوزه لبنی برای شرکت پگاه فارس ، تندیس سیمین برای پگاه خراسان ، آذربایجان غربی و پگاه اصفهان از افتخارات کسب شده پگاه در بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز است .
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) ، در بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز که به منظور تشویق واحدهای صنعتی خدماتی برای فراهم آوری بستر مناسب فعالیت های سازگار محیط زیستی هر ساله برگزار می شود، از ۱۳ واحد صنعتی و ۳ واحد خدماتی سبز در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست تجلیل به عمل آمد .
در این مراسم ، شرکت های زیر مجموعه شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) با کسب پنج عنوان ، خود را به عنوان سرآمدان رعایت ضوابط زیست محیطی در تولید و ارائه خدمات معرفی کردند . بر این اساس ، شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس موفق به کسب نخستین مدال صنعت سبز در دامپروری های کشور ، شرکت پگاه فارس موفق به کسب تندیس زرین ، شرکت پگاه خراسان، اصفهان و آذربایجان غربی هم موفق به کسب تندییس سیمین شدند.
۲۵۳ واحد صنعتی و خدماتی در این بیستمین همایش ملی صنعت وخدمات به صورت خود اظهاری میزان رعایت ضوابط زیست محیطی در تولید و خدمات را به ارزیابی گذاشتند .

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *