1

مدیرعامل شرکت میهن:تا آخرین دلار، کالاهای اساسی وارد کشور کردیم

مدیرعامل شرکت میهن در خصوص شایعاتی پیرامون ارز دریافتی هلدینگ میهن و شرکت طبیعت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام میهن، ابوالفضل پایداری مدیرعامل شرکت میهن در خصوص شایعاتی پیرامون ارز دریافتی هلدینگ میهن و شرکت طبیعت اظهارداشت: این مجموعه با دریافت ارز دولتی و واردات کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به سهم خود تلاش کرد تا در جهت کاهش فشار تحریم‌های ناعادلانه موجود بر مصرف‌کنندگان قدم بردارد.

وی افزود: معادل کل ارز دولتی دریافتی کالاهای مورد نیاز مردم مانند برنج، روغن، کره و چای وارد کشور شده که این مطلب از سوی علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری روز یکشنبه مورد تایید و تاکید قرار گرفته است.

ابوالفضل پایداری درباره نحوه توزیع این محصولات بیان کرد: کالاهای واردشده توسط این شرکت با ارز دولتی با قیمت‌های مصوب از سوی سازمان حمایت در بازار توزیع شده که باعث شده این کالاها به‌وفور در بازار موجود بوده و خوشبختانه کمبودی وجود ندارد.

وی با اشاره به جذب ۵۰۰ نفر در سه ماه ابتدایی امسال عنوان کرد: امروزه به علت تحریم‌ها، تولیدکنندگان به‌عنوان سربازان جنگ اقتصادی با مشکلات بسیاری روبرو هستند ولی با عنایت خداوند هلدینگ میهن حتی در این شرایط به جذب نیروی کار می‌پردازد و امیدواریم تا پایان امسال با جذب ۲۵۰۰ نیروی جدید، اعضای خانواده بزرگ میهن را در سراسر کشور به بیست هزار نفر برسانیم.