اهم اخبار

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد+گزارش تصویری

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

این مراسم با حضور علی رومی مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی دکتر سیدابراهیم حسینی به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) معارفه و از زحمات مهندس محمدتقی وقوعی تقدیر شد.
به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، علی رومی مدیرعامل هلدینگ در این مراسم با اشاره به نیروی انسانی متعهد و مدیران متخصص و‌ مؤمن و دلسوز مجموعه معظم پگاه بر هم افزایی و همدلی بیش از پیش مدیران عامل و ستادی تاکید کرد.
وی شرکت صنایع شیر ایران را از نظر، برند، حجم فروش، به روز بودن ماشین الات و ‌تجهیزات ، حفظ سلامت مصرف کننده و توجه به کیفیت در سال های اخیر در نقطه اوج دانست.
رومی ضمن ابراز خرسندی از انتصاب دکتر سید ابراهیم حسینی، از ایشان به مثابه خونی جدید در پیکره مجموعه و‌ نقطه اتکایی قابل اعتماد و ‌فردی صاحب نظر و ارزشمند برای ارتقا بیش از پیش شرکت های صنایع شیر ایران یاد کرد.


مدیرعامل هلدینگ همه مجموعه را به رعایت اخلاق مداری، حرکت بر مدار قوانین و مقررات ، همکاری با دستگاه های نظارتی، همکاری و همدلی و‌ هماهنگی بیش از گذشته با مدیرعامل جدید شرکت و‌ در همه امور اتکا به خداوند متعال دعوت کرد.


وی همچنین با تاکید بر جدی بودن کم آبی و در بعضی استان ها بحران آب مجموعه شرکت ها را به انجام تدابیر لازم برای مواجهه با این بحران موظف کرد.
رومی توجه به امنیت شغلی، پرداخت به موقع حقوق کارگران، رعایت حال دامداران، ورود شرکت ها به بورس برای خروج از بنگاه داری، کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده را از جمله الزامات مدیران عامل دانست.
دکتر حسینی مدیرعامل جدید شرکت در ادامه جلسه طی بیانات مبسوطی به ارائه برنامه ها و دیدگاه های تخصصی خود پرداخت و‌رضمن تاکید بر اخلاقمداری و توجه به نیروی انسانی ارزشمند و ظرفیت های خوب مجموعه اظهار امیدواری کرد که ادامه موفقیت ها و تداوم برنامه ها و دقت نظر بیشتر در امور را مد نظر داشته باشند و بر هم افزایی و ارائه دیدگاه های نو و تلاش بیشتر برای حفظ جایگاه شرکت و هماهنگی های لازم با مجموعه هلدینگ و هیات مدیره تاکید نمودند، که مورد توجه و استقبال قرار گرفت.
گفتنی است، در پایان این مراسم که در دفتر مرکزی هلدینگ برگزار شد، حکم انتصاب دکتر سید ابراهیم حسینی بعنوان مدیرعامل صنایع شیر ایران تقدیم و ضمن تقدیر از زحمات مهندس وقوعی حکم انتصاب وی به عنوان معاونت امور اقتصادی و قائم مقام هلدینگ نیز تقدیم شد

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *