اهم اخبار

مشکل نهاده‌های دامی فقط درحرف حل شد/١٠٠هزارتن تخم‌مرغ مازاد داریم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

یک مقام مسئول با بیان اینکه مشکل نهاده‌های دامی فقط در حرف حل شده اما در عمل چیزی مشخص نیست، گفت:١٠٠ هزارتن تخم مرغ مازاد داریم که باید صادر شود.

 

ناصر نبی پور در گفتگو با خبرنگار مهر میانگین قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ را درب مرغداری بین ۶٣٠٠ تا ۶۴٠٠ تومان اعلام کرد و گفت:یکی از خواسته های مرغداران آزاد شدن صادرات تخم مرغ به دلیل مازاد این محصول است.

وی افزود:هم اکنون حدود ١٠٠ هزارتن تخم مرغ مازاد داریم که باید صادر شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت بازار نهاده های دامی را همچنان نامطلوب توصیف کرد و گفت: قیمت ذرت در بنادر کیلویی بیش از ١۵٠٠ تومان است؛ سویا هم بسیار کم است و پیدا نمی‌شود.

نبی پور قیمت سویا را بالای ٣۶٠٠ تومان در هر کیلو اعلام و اضافه کرد: به دلیل کمبود، سویا را تا ۴٠٠٠ تومان در هر کیلو هم می‌فروشند.

وی درباره اینکه دولت مدتی است اعلام می کند مشکل تخصیص ارز نهاده های دامی حل شده است، ادامه داد:  آنطور که گفته می شود مشکل در حرف حل شده اما در عمل چیزی مشخص نیست.

نبی پور  با بیان اینکه ما بیش از یکماه است که از شرکت پشتیبانی امور دام نهاده خریداری کرده‌ایم و پول آن را نیز پرداخته‌ایم، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام فعلا توزیع نهاده به مرغداران مرغ گوشتی را آغاز کرده تا از آنان برای امور تنظیم بازار، مرغ دریافت کند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *