اهم اخبار

مهرام و آمارانت فینالیست های پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا شدند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا آمارانت و مهرام به ترتیب مقابل سبزان و گلها به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند.

 

به گزارش اگروفودنیوز ، در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال صنعت غذا ابتدا تیمهای سبزان و آمرانت مقابل هم قرار گرفتند که این بازی جذاب با نتیجه ۴ بر ۲ به سود آمارانت پایان یافت، گلهای این بازی را جاسم سبحانی نژاددر دقیقه ۱۸ و ایوب خوش اندام در دقیقه ۳۷ به ثمر رساندند ، برای آمارنت هم امیرعباس غفوری های اصل در دقایق ۲۶ و ۳۰ ، علی عبادی در دقیقه ۳۹ و حمیدرضا آمره دردقیقه ۵۵ گلزنی کردند .با این برد آمارانت به فینال مسابقات راه یافت.

تیم فوتبال سبزان

 

تیم فوتبال آمارانت

 

در دیدار دیگر از این مرحله نیز تیمهای صنایع غذایی گلها و مهرام به رقابت پرداختند که در نهایت تیم مهرام موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد تیم گلها عبور کند و برای فینال مسابقات راه یابد برای گلها در این دیدار مهدی الهایی در دقیقه ۱۲ و برای مهرام نیز محمد یوسفی  در دقیقه ۱۴، امیر صادق پور در دقیقه ۲۰ و امیر قاسمی در دقیقه ۳۹ گلزنی کردند.

 

تیم فوتبال مهرام

 

تیم فوتبال گلها

 

 

به این ترتیب دو تیم صنایع غذایی گلها و سبزان به طور مشترک به مقام سوم پنجمین دوره مسابقات دست یافتند و تیمهای مهرام و آمارنت نیز روز یکشنبه ساعت ۳ بعد ازظهر دیدار فینال را برگزار می کنند.

گفتنی است این مسابقات هر ساله مهر ماه به مناسبت ۴ رویداد روزجهانی غذا، روز جهانی استاندارد، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات برگزار می شود. امسال پنجمین دوره به میزبانی شرکت بهنوش در حال برگزاری است.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *