اهم اخبار

نماینده مجلس: دولت به وضعیت کشاورزان رسیدگی کند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مسعود پزشکیان در پاسخ به انتقاد نماینده ارومیه از وضعیت کشاورزان خطاب به دولت گفت: به وضع کشاورزان رسیدگی کرده و این مسئله را جدی بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و اسحاق جهانگیری گفت: به داد کشاورزان آذربایجان غربی و ارومیه برسید. گوجه فرنگی انبوه و سیب درختی مردم مظلوم آذربایجان روی دست‌شان مانده است. چرا قیمت پایه خرید محصولات کشاورزی را اعلام نمی‌کنید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به مسعود پزشکیان گفت: چرا دولت به فکر معیشت و مسکن کشاورزان نیست؟ چرا دولت تدبیر این را ندارد که محصولات کشاورزان را خریداری کرده و آن‌ها را صادر کند؟ وزارت جهاد کشاورزی، کشاورزان را با واردات بی‌رویه و عدم صدور مجوز صادرات محصول به خاک سیاه نشانده است.

وی در پایان ضمن انتقاد از مشکلات معیشتی فرهنگیان گفت:‌ مهرماه آمد و کتاب‌های درسی زبان ترکی منتشر نشد. فرهنگیان از وعده‌های تحقق نیافته خسته شده‌اند. دولت عملکرد خود را اعلام و به مصوبات قانونی عمل کند.

مسعود پزشکیان که اداره جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر نادر قاضی‌پور گفت: دولت به وضعیت کشاورزان رسیدگی کرده و این مسئله را جدی بگیرد.

سرویس خبری: مجلس و دولت

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *