اهم اخبار

پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا / صعود گلها به جمع چهار تیم برتر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در پنجمین دوره مسابقات تیمهای پدر خوب و صنایع غذایی گلها با تساوی ۲-۲ امتیازات را تقسیم کردند و تیم گلها به مرحله ی نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

 

به گزارش اگروفودنیوز در آخرین روز مرحله گروهی از گروه یک مسابقات دو تیم مدعی پدر خوب و گلها ( فینالیست های دوره قبل مسابقات) مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی دیدنی و جذاب و تهاجمی با نتیجه دو – دو به پایان رسید که با این تساوی تیم صنایع غذایی گلها به همراه تیمهای آمارانت ، مهرام  و سبزان به مرخله نیمه نهایی صعود کرد و تیم پدرخوب که در چهار دوره قبلی مسابقات فینالیست مسابقات بود از صعود به جمع چهار تیم برتر بازماند .

نکته جالب این بازی صعود تیم گلها در دقیقه پایانی این دیدار بود.

 

تیم فوتبال مجتمع صنایع غذایی گلها

 

تیم فوتبال پدرخوب

 

 

در این بازی تیم گلها با ترکیب بهرنگ مریدپور، بهروز خوشگوار، طاها ایمانی، نوید رمضانی، مجتبی میرمحمدی، مصطفی ایمانوند، امین مهرزاد، هادی نجف زاده و تیم پدرخوب با ترکیب رضا یادگاری، فرزاد آشوبی، مهدی زارعی، مهدی شیری، اسد توکلی (پژمان تندباش، حسین رحیمی، شاهین احمدی)، پیام پورانکوه، مرتضی ملایان، علی لشگری بازی را آغاز کردند.

گلهای تیم پدرخوب در این دیدار توسط اسد توکلی در دقیقه ۱۷ و پیام پورانکوه در دقیقه ۴۲ بود و گلهای صنایع غذایی گلها را نیز امین مهرزاد در دقیقه ۳۷ و هادی نجف زاده در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند.

گفتنی است این مسابقات هر ساله مهر ماه به مناسبت ۴ رویداد روزجهانی غذا، روز جهانی استاندارد، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات برگزار می شود. امسال پنجمین دوره به میزبانی شرکت بهنوش در حال برگزاری است.

 

ترکیب تیم

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *