اهم اخبار

چرا انتزاع خیر ؟ یادداشتی از مهندس محسن نقاشی، دبیر فدراسیون صنایع غذایی و کشاورزی کشور

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

تولید کنندگان کشاورزی و صنایع غذایی کشور  دیگر توان آزمون و خطا و  یا آزمایشات میان دوره ای را ندارند در طی این چند سال چقدر تولید کنندگان مورد غضب سود جویان  قرار بگیرند سودجویان که خیر ،  زر پرستانی که بی رحمانه و خائنانه تا دیروز از وارد کردن دسته کلنگ و دسته بیل و کود حیوانی دریغ نکردند و هنوز  آوازه دلار ۴۲۰۰ تومنی تمام نشده  با جادو  و شعبده بازی های ارزی و آی دزد و آی دزد ، بعد از ضربه کاری که در سال  رونق تولید بر فرق شان وارد شده بود  ، اینبار هم در لباسی دیگر آی دزد  آی دزد سر کرده اند  و به بهانه پرچمداری تولید در فکر نابودی نفس بی جان تولید می باشند و بعد از اینکه  بالاخره  پس  از سالها تعداد زیادی از اقلام وارداتی در سال رونق تولید وارداتشان  ممنوع  شده بود  دوباره وارداتشان آزاد  شود  بدیهی است که با گرانی ارز ، قاچاق کالا برای قاچاق چیان مرقوم به صرفه نیست  ، پس باید واردات اقلام برای دسته بیل و دسته کلنگ و اسباب بازیهای چینی یکبار مصرف و محصولات صنایع غذایی  تاریخ گذشته باز شود چرا  باید کمپانی های چینی و دیگر کشورها متضرر شوند و خدای ناکرده کارگران زحمتکش شان بیکار شوند و چرا مگر سود جویان ما مرده اند  که محصولات غذایی تاریخ گذشته انها  معدوم شود چرا باید در گندم خودکفا شویم ؟!! مگر برنج وارد میکنیم بد است ؟ !

چرا عده ای نمیفهمند که تولیدات داخلی گران تر است چون ما با هزار ترفند و مالیات و بیمه و ربا و اذیت و آزار تولید کنندگان سعی داریم که تولید تخطئه شود .

مگرما وارد کنندگان زحمتکش ارز بگیر دولتی با زحمت فراوان  لباس و کفش و ریسندگی را با  همدلی تعطیل نکردیم ؟؟!!   و برادران  مان را برای استراحت به خانه ها روانه نکردیم ؟؟! بد شد ؟؟!!  چقدر زحمت بکشیم  وبگوییم  که تولید ضرر است و تولید نکنید  و نان در واردات ا ست مگر آمریکای جنایتکار و دشمنان قسم خورده مرده اند که ما ضرر کنیم چرا تولید کننده گناهکار زالو ،  اشتغال کارگران ایرانی را فراهم کند؟؟ و تولید کنندگان بنجل چینی بیکار شوند .؟؟

امروز چه کسانی از  حذف انتزاع جشن گرفته اند ؟؟!!

ختم کلامی برای دوستانی که  از قانون انتزاع صیانت نکردند : سلام علیکم

 

محسن  نقاشی

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *