اهم اخبار

کلنگ زنی ،افتتاح و آغاز طرح های عظیم گروه صنایع غذایی شیرین عسل+ گزارش تصویری

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی و شرکت در آئین افتتاحیه تبریز بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی درسال ۲۰۱۸ ، از ۴ طرح بزرگ تولیدی صنایع غذایی شیرین عسل در شبستر بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۶ طرح دیگر آغاز گردید.

به گزارش اگروفودنیوز، شهرک صنعتی آذربایجان خاوری افتتاح وکلنگ آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پالایشگاه دانه های روغنی خاورمیانه و افزون بر آن ۱۶ کارخانه دیگر از زنجیره تولید این مجموعه توسط وزیر جهاد کشاورزی بر زمین زده شد.
یونس ژائله رئیس هیئت مدیره گروه صنایع غذایی شیرین عسل در مراسم افتتاحیه این طرحها که توسط رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد ، ضمن ارائه گزارش مبسوطی از فعالیتهای شیرین عسل درخصوص تکمیل زنجیره تولید ، ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی و حضور مستمر در بازارهای جهانی و افزایش زمینه اشتغال جوانان را از اهداف و برنامه های اصلی این شرکت دانست و افزود : امروز به میمنت حضور رئیس جمهور در تبریز در اوایل “سال حمایت از کالای ایرانی” کارخانه بزرگ تولید بستنی با امکان تولید انواع بستنی وکارخانه تولید مایع پاستوریزه تخم مرغ ، خوراک دام و طیور در مجتمع کشت و صنعت آذربایجان خاوری افتتاح ومورد بهره قرار میگیرد .

در این مراسم با شکوه که در صنایع غذایی شیرین عسل واحد شبستر برگزار شد  مهندس حجتی وزیر محترم جهادکشاورزی ، مدیران ارشد کشوری ، دکتر پزشکیان معاون محترم مجلس و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ،  مدیران عامل بانکها و مسئولین و مدیران محلی حضور  داشتند ،  وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت که درسال ۸۴ کلنگ این مجموعه را زده و از پیشرفتهای حاصله و ایجاد کارخانجات عظیم توسط شیرین عسل دراین منطقه موجب خرسندی است . وی ازاقدامات بسیار موثر آقای  ژائله و پرسنل سخت کوش این شرکت بخاطر ایجاد چنین بستری که در اقتصاد منطقه وکشور و اشتغالزایی  بسیار حائز اهمیت است ، قدردانی نمود.
دراین مراسم کلنگ آغازعملیات ۱۶ کارخانه اززنجیره تولیداین مجموعه توسط وزیرمحترم جهاد کشاورزی برزمین زده شد.
جناب آقای ژائله در پایان این مراسم اظهار داشتند با اجرای موفقیت آمیز این طرحها درآینده ای نزدیک برای ۱ هزارتن دیگر از جوانان این سرزمین شغل ایجاد خواهد شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *