1

گروه صنعتی و پژوهشی زر حامی حقوق مصرف کننده شد

تندیس و گواهینامه همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده به شرکت‌های زر ماکارون، زرفروکتوز و آرد زر از خانواده بزرگ صنعتی و دانش بنیان زر رسید.

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از  روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، برخی از مسئولان کشوری ، نمایندگان جامعه مصرف کنندگان و مدیران بنگاه های اقتصادی کشور صبح امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

این مراسم با هدف افزایش انگیزه در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد  هرسال برگزار می شود.

گفتنی است در این مراسم از شرکت های زرماکارون، زرفروکتوز و آرد زر از خانواده بزرگ گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان پیشتاز در صنایع غذایی کشور تقدیر بعمل آمد.