اهم اخبار

گشایش نماد انبار زعفران سحرخیز در بورس کالا

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

انبار زعفران شرکت کشاورزی تولیدی سحرخیز با ظرفیت ۶ تن در بورس کالا گشایش یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ به نقل از روابط عمومی سحرخیز، در مراسمی با حضور احمدعلی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، محمدعلی طهماسبی معاونت باغداری وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا اورانی رئیس جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی و حسین زینلی مدیرکل دفتر گیاهان دارویی و زعفران وزارت جهاد کشاورزی انبار بورس کالای شرکت زعفران سحرخیز افتتاح شد.
فرهاد سحرخیز عضو هیات مدیره گروه شرکت های زعفران سحرخیز این انبار ظرفیت نگه‌داری حدود ۶ تن زعفران نگین و پوشال را دارد و تنها انبار متعلق به بورس که دارای ۳ نماد کالا شامل پوشال مرغوب، پوشال معمولی و نگین می باشد.

در ادامه فرهاد سحرخیز عضو هیات رئیسه خانه صنعت معدن تجارت خراسان رضوی بیان کرد که شرکت زعفران سحرخیز با قدمت حدود ۹۰ سال در حوزه کشت، فراوری، کنترل کیفیت و فروش محصولات فعالیت دارد و در راستای نگه‌داری زعفران که حاصل دست رنج کشاورزان است، از آخرین استانداردهای به روز انبارداری در حوزه نگه‌داری زعفران در این انبار استفاده کرده است.
عضو هیات مدیره گروه شرکت های زعفران سحرخیز گفت مجموعه سحرخیز شرایطی را محیا کرده است که دست رنج کشاورزان برای ورود به بورس کالا به بهترین نحو ممکن و در شرایط استاندارد نگه‌داری شود. انبار بورس زعفران ، شرکت سحرخیز این امکان را دارد که کیفیت زعفران‌ها در زمان نگه‌داری، به صورت کامل حفظ شود.

 

سرویس خبری: صنعت غذا

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *