1

گوشت و مرغ تنظیم بازاری همچنان عرضه می‌شود

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: گوشت و مرغ تنظیم بازاری کماکان تامین می‌شود و در مقایسه با گذشته افزایش واردات داشته‌ایم اما نحوه توزیع آن در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

 

 

حمید ناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به خبر توقف عرضه گوشت تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز منتخب، اظهار کرد: موضوع تامین واردات گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازاری طبق روال در حال انجام است و تغییری در آن صورت نگرفته است.

وی افزود: برای تنظیم بازار گوشت قرمز واردات این محصول در روزهای گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، نحوه توزیع گوشت تنظیم بازاری با نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، اما روند تامین محصولات تنظیم بازاری گوشت و مرغ قطع نشده و ما این محصولات را تحویل وزارتخانه یاد شده میدهیم.

محمد قبله مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت نیز در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: توزیع گوشت دولتی با همان روال سابق در حال انجام است و در میادین میوه و تره بار نیز توزیع می شود و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بنابراین گزارش، روز گذشته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرده بود که توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه زنجیره ای متوقف شده است.

همچنین گفتنی است که برای تنظیم بازار گوشت قرمز به زودی ۳ کشتی جدید دام زنده هر کدام به تعداد ۵۰ هزار راس وارد کشور می شود.