اهم اخبار

آب معدنی در بازار چند نرخی شد/کم فروشی به آب معدنی هم رسید

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

هم اکنون آب معدنی در بازار چند نرخی شده و قیمت برای بطری‌های نیم لیتری از ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان و برای بطری‌های ۱.۵ لیتری از ۸۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان در نوسان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابتدای فصل گرمای امسال، آب معدنی به یکباره با افزایش قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی در احجام مختلف مواجه شد و هر بطری آب معدنی نیم لیتری از ۴۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان و آب معدنی ۱.۵ لیتری هم از ۶۰۰ تومان به ۸۰۰ تومان افزایش قیمت یافت. حال اما برخی تولیدکنندگان دوباره نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده و هر بطری آب معدنی نیم لیتری را با ۱۰۰ تومان افزایش نرخ، به قیمت ۶۰۰ تومان می‌فروشند.

اردیبهشت ماه امسال بود که هر باکس ۶ عددی آب معدنی بزرگ با ۱۲۰۰ تومان افزایش قیمت و باکس های۱۲ عددی آب معدنی کوچک نیز با افزایش قیمت هر بطری ۱۰۰ تومان با ۱۲۰۰ تومان افزایش قیمت مواجه شد، اما اکنون برخی از برندها قیمت را همان ۵۰۰ تومان و برخی دیگر، ۶۰۰ تومان عرضه می‌کنند.

گزارش میدانی خبرنگار مهر حکایت از این دارد که برخی تولیدکنندگان نیز حجم آب معدنی را از ۱.۵ لیتر به ۰.۸۲۰ لیتر کاهش داده و در مقابل، قیمت را افزایش داده‌اند. اکنون قیمت هر بطری آب آشامیدنی نیم لیتری در برندهای مختلف بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود؛ هر بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری بین ۸۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان فروخته می‌شود و در نهایت قیمت هر بطری آب ۰.۸۲۰ لیتری هم با قیمت ۵۴۰ تا ۷۰۰ تومان در نوسان است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *