اهم اخبار

آغاز پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز با حضور رئیس جمهوری

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز صبح امروز با حضور رئیس جمهوری آغاز به کار کرد .

به گزارش اگروفودنیوز، پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز از امروز- سه شنبه – به مدت دو روز با حضور منتخبان کشاورز عضو این تشکل در استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین حضور مدیران ارشد بخش کشاورزی و سایر دستگاه‌های تأثیرگذار که رابطه مستقیم با این بخش دارند، در مجتمع شهید باهنر تهران برگزار ‌شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در چهارمین کنگره سراسری خانه کشاورز در جمع تلاشگران و فعالین حوزه کشاورزی با اشاره به این‌که در سال‌های گذشته بهترین شرایط درآمد ارزی را داشتیم و سالانه حدود ۱۰۰ میلیارد دلار از درآمد ارزی برخوردار بودیم با طرح این پرسش که این پول‌ها کجا سرمایه‌گذاری شده است؟ اظهار کرد: چطور در این فرصت طلایی نتوانستیم بخش‌های مختلف بخصوص حوزه کشاورزی را احیا کنیم و در همین دوره است که آب‌های زیرزمینی افت می‌کند، زمین شور و شورتر می‌شود، دریاچه ارومیه‌ زیبا خشک می‌شود و زاینده‌رود زیبا به خشک ‌رودی تبدیل می‌شود و دیگر نگویم از هامون و کارونش.
کنگره سراسری خانه کشاورز بر اساس اساسنامه این تشکل بزرگ صنفی – سیاسی هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود که پنجمین کنگره در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ۳۰ آبان و یکم آذرماه برگزار می‌شود.
پس از سخنرانی رئیس جمهوری در پنجمین کنگره خانه کشاورز از پنج نفر از منتخبان با اهدای لوح تقدیر به عمل خواهد آمد و عیسی کلانتری دبیرکل خانه کشاورز، نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد چهارساله ارائه خواهد کرد.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *