اهم اخبار

ادعای معاون سازمان حمایت؛ امسال فقط ۲۸۰هزار تن گوشت بازار از داخل تأمین شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون سازمان حمایت مدعی شد: التهاب بازار گوشت ناشی از کاهش داخلی تولید گوشت بود، نیاز بازار داخل به گوشت حدود ۹۶۰هزار تن است که امسال فقط ۲۸۰هزار تن از داخل تأمین شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهرام میرآخور، معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره با تمهیدات ویژه و خوبی که برای تنظیم بازار گوشت انجام گرفته است گفت: ۵ تیم در بازرسی و نظارت مراحل عرضه، انبارها، سردخانه ها، برخی از وادکنندگان و عرضه کنندگان و واسطه‌هایی را که در بازار گوشت اخلال می‌کردند شناسایی و با آن‌ها برخورد کردند.

این مسئول افزود: التهاب بازار گوشت ناشی از کاهش داخلی تولید گوشت بود، نیاز بازار داخل به گوشت حدود ۹۶۰ هزار تن است که امسال فقط ۲۸۰ هزار تن تأمین شد و با میزانی که تا الآن واردات گوشت داشته‌ایم باز هم ۳۳۰ هزار تن فاصله وجود دارد تا نیاز داخل به‌تمامی تأمین شود و همین فاصله است که موجب ایجاد فساد و رانت می‌شود به‌ویژه وقتی که کالایی با ارز دولتی وارد می‌شود و درست به همین دلیل است که نیاز به نظارت ویژه وجود دارد.

میرآخور با بیان این‌که هیچ مشکلی برای تأمین میوه شب عید وجود ندارد گفت: به‌دلیل حساسیتی که روی سیب و پرتقال بود این دو قلم میوه به‌اندازه کافی خریداری و ذخیره شده که در روز‌های پایانی سال با قیمتی که ستاد تنظیم بازار اعلام خواهد کرد توزیع خواهد شد.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *