اهم اخبار

از سوی وزیر جهاد کشاورزی؛ آئین‌نامه پرورش ماهی در قفس ابلاغ شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان شیلات، از ابلاغ آئین‌نامه پرورش ماهی در قفس، از سوی وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: سرانه مصرف آبزیان در کشور، هم اکنون ۱۰.۶ کیلوگرم است که باید افزایش یابد.

پرورش ماهی در قفس حسن صالحی با اشاره به این که طرح‌های پرورش ماهی در قفس و توسعه آبزی‌پروری، از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است که مورد حمایت و تاکید وزیر جهاد کشاورزی هم قرار دارد، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، باید در افق برنامه ششم به تولید ۲۰۰ هزار تن ماهی از طریق آبزی‌پروری در دریا برسیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: برنامه توسعه شیلات نیز، باید در شورای برنامه ریزی و شورای اقتصاد مقاومتی استان‌ها مورد تصویب قرار گیرد.

وی با اشاره به این که سال گذشته ۱.۰۷ میلیون تن انواع آبزیان در کشور تولید شد، تصریح کرد:سرانه مصرف آبزیان در کشور، هم اکنون ۱۰.۶ کیلوگرم است که باید افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی، از ابلاغ آئین نامه پرورش ماهی در قفس از سوی وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و واحدهای استانی آن، موظفند در خصوص صدور پروانه تأسیس و بهره برداری برای متقاضیان، صرفاً بر اساس شیوه نامه نظارت عالیه پرورش ماهی در قفس -ابلاغیه از سوی سازمان شیلات-عمل کنند

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *