اهم اخبار

افتتاح بزرگترین کارخانه محصولات پودری غرب کشور در پگاه لرستان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

 

بزرگترین کارخانه محصولات پودری غرب کشور  با حضور وزیر تعاون  و مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و داروئی صندوق بازنشستگی کشوری در پگاه لرستان افتتاح شد.

به گزارش اگروفودنیوز، با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دکتر علی رومی مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و داروئی صندوق بازنشستگی کشوری استاندار و مدیران اجرایی استان لرستان بزرگترین کارخانه محصولات پودری غرب کشور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان افتتاح و به بهره برداری رسید

کارخانه محصولات پودری پگاه لرستان با توانایی جذب ١٨٠ تن شیر خام در دوشیفت کاری، شیرخام را تبدیل به انواع فرآورده های پودری میکند. این کارخانه ضمن ایجاد ٣٠ نفر اشتغال مستقیم توانایی صادرات انواع محصولات پودری را به خارج از کشور را نیز دارا می باشد.

علی رومی در حاشیه این مراسم ضمن تاکید بر تدوین استراتژی های هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی مبتنی بر ایجاد اشتغال پایدار و همراهی با سیاست های دولت محترم، از افتتاح مجتمع کشت و صنعت و دامپروری الیگودرز با ظرفیت ٢٠٠٠ راس دامِ دوشا و در مجموع ۵٠٠٠ راس با تولید روزانه ٨٠ تن شیرخام به عنوان دومین پروژه عظیم این هلدینگ در استان لرستان خبر داد.
در پایان کارگروه اشتغال استان به ریاست وزیر و با حضور مدیران استانی و استاندار و معاونین تشکیل و علی رومی گزارش جامعی از اقدامات انجام شده هلدینگ غذایی را در استان لرستان ارائه نمودند که مورد تقدیر و تشکر استاندار و وزیر محترم قرار گرفت.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *