اهم اخبار

امکان افزایش اعتبار فعالسازی واحدهای نیمه تعطیل تا سقف ۵۰۰ هزار میلیارد ریال

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با یادآوری اختصاص ۱۶ هزار میلیارد تومان برای فعال سازی واحدهای نیمه تعطیل در کشور، افزود: با برنامه ها و تمهیدات اندیشیده شده می توان اعتبارات اختصاص یافته برای فعال سازی واحدهای نیمه تعطیل را تا ۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش داد.

به گزارش ایرنا محسن جلال پور روز پنجشنبه در نشست شورای استانی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در کرمان افزود:حرکت جدی برای افزایش ظرفیت بنگاه های نیمه تعطیل آغاز و فعال سازی بنگاه های تعطیل نیزپررنگ شده است.
وی گفت : امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده از نیمه دوم سال جاری واحدهای تولیدی به صورتی فعال تر و با کارآیی بیشتر وارد عرصه تولید شوند.
وی بیان کرد: کاهش میزان تقاضا از مشکلات اصلی در مسیر تولید است که این معضل باید برطرف شود.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران جلال پور گفت: از ابتدای سال جاری با عنوان ‘اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل’ تلاش شده است که واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل فعال شوند.
وی اضافه کرد: معتقدیم همه مشکل واحدهای تولیدی ، موضوع نقدینگی نیست و ایجاد بنگاه های کوچک و متوسط باید در سال جاری به عنوان یک اولویت مدنظر باشد.
رییس اتاق بازرگانی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان کرمان گفت: کرمان از استان هایی است که در سفرهای استانی موفقیت چشمگیری داشته جای تقدیر دارد.
وی تاکید کرد که پیگیری مصوبات سفرهای استانی نیز در استانداری، سازمان های مختلف و اتاق بازرگانی به صورت جدی دنبال می شود تا نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.
جلال پور تصریح کرد: انتخاب کرمان به عنوان استان سوم اقتصاد مقاومتی در سفر رییس جمهوری دستاورد بزرگی به شمار می رود که باید از این فرصت استفاده بهینه را داشته باشیم.
پانزدهمین نشست شورای استانی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *