اهم اخبار

امینی در تذکری:دولت وام‌های کشاورزان در سال ۹۶ را مشمول بخشودگی کند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نماینده هشترود در تذکری با تاکید بر لزوم تامین خسارات کشاورزان گندم‌کار بر اثر سرما و شرایط آب و هوایی خواستار بخشودگی وام‌های کشاورزان در سال ۹۶ و اعطای وام‌های کم بهره برای خسارت دیدگان شد.

به گزارش ایسنا، سیدحمزه امینی در جلسه علنی  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به دولت گفت: خسارت جبران ناپذیری به گندم های کشاورزان هشترود و بخش های تابعه بر اثر سرما و شرایط آب و هوایی وارد شده است و در این شرایط تکلیف حدود ۹۰ درصد از کشاورزان که محصولات کشاورزی‌شان را بیمه نکرده‌اند، چیست؟

وی افزود: کشاورزان به دلیل پرداخت نشدن خسارات در سال‌های گذشته خود را بیمه نکرده‌اند. آنها اعتمادی به صندوق های بیمه کشاورزی ندارند و دسترنج خود را مصرف می‌کنند. آنها مثل برخی که از بیت المال استفاده می کنند، نیستند.

نماینده هشترود اضافه کرد: حدود دو سال است که سیل و تگرگ خسارت زیادی به این مجموعه وارد کرده اما متأسفانه تاکنون توجهی نشده است، لذا تقاضای کشاورزان بخشودگی وام کشاورزی در سال ۹۶ و اعطای وام‌های کم بهره برای خسارت دیدگان است.

امینی در پایان نسبت به وضعیت بیکاری و آسفالت‌های نامناسب در حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد و  در تذکری به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اخلاق‌مدار باشید و به جای کسب قدرت به دنبال حفظ منافع مردم باشید. باید در نظام اسلامی، اخلاق اسلامی رعایت شود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *