اهم اخبار

انبار بورس گروه شرکت های زعفران سحرخیز محلی امن برای نگهداری زعفران

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

طبق گزارش روابط عمومی گروه شرکت های سحرخیز می‌توانید با استفاده از انبارهای بورس زعفران سحرخیز، زعفران خود را به محلی امن و در محیطی مطابق با استانداردهای روز دنیا نکهداری و در هرزمان بدون مراجعه ؛ نسبت به فرو‌ش آن اقدام فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ به نقل از روابط عمومی گروه سحرخیز؛ فرزاد سحر خیز عضو هیات مدیره گروه شرکت‌های زعفران سحر خیز اعلام کرد: در حال حاضر انبار بورس سحرخیز مخصوص نگهداری زعفران نگین و‌ زعفران پوشال میباشد که انبار زعفران پوشال این شرکت بزرگترین انبار زعفران پوشال ایران می باشد.

فرزاد سحرخیز با بیان اینکه ظرفیت کلی انبارهای شرکت سحرخیز ۷ تن است، افزود: جهت سهولت تحویل زعفران توسط سپرده گذاران محترم امکان ایجاد کد بورسی کارگزاری در محل انبار برای سپرده گذاران زعفران فراهم گردیده است.

همچنین آموزش چگونگی کار انجام معاملات بورس نیز به سپرده گذاران محترم در محل انبار داده می شود.

خرید و حمایت مستمر گروه سحرخیز در تابلوی معاملات از نمادهای نگین و پوشال و استفاده از اعتبار برند سحرخیز در زمان فروش زعفران سپرده گذاری شده، از جمله مزایای تحویل زعفران به انبار بورس سحرخیز است.

به گفته عضو هیات مدیره گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز برخی دیگر از ویژگی های مثبت حضور در انبار بورس کالا سحرخیز می باشد:

  • آموزش و مشاوره کاشت، داشت و برداشت
  • تخفیف شهریه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی سحرخیز برای سپرده گذاران زعفران و وابستگان را از دیگر مزایای تحویل زعفران به انبار بورس سحرخیز است.
  • علاوه بر امکان مراجعه حضوری جهت سهولت امکان نوبت دهی آنلاین برای تعیین ساعت و روز مشخص تحویل زعفران به انبار فراهم می باشد.
    عضو هیات مدیره گروه شرکت های زعفران سحرخیز با بیان اینکه حضور زعفران در بورس کالا، موجب افزایش شفافیت در معاملات می‌شود، گفت: ارتقای وضعیت استانداردهای نگهداری و امنیت زعفران، فروش آنلاین و صرفه جویی در زمان و هزینه‌های فرآیند فروش و زمینه سازی برای حضور زعفران ایران در بورس‌های خارجی، از دیگر ویژگی‌های مثبت حضور زعفران در بورس کالا است.

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجه فرمایید:
www.SaharkhizLand.com

سرویس خبری: صنعت غذا

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *