اهم اخبار

اولین دوره مسابقات قرآن هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و داروئی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار میشود.

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

اولین دوره مسابقات قرآن هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و داروئی صندوق بازنشستگی کشوری در تاریخ سوم و چهارم خرداد در پگاه تهران برگزار میشود.

به گزارش اگروفودنیوز و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران پگاه برای اولین بار در بین شرکتهای تحت پوشش هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و داروئی صندوق بازنشستگی کشوری و شرکتهای گروه صنایع شیر ایران – پگاه با استقبال بیش از ۵۰۰ نفر از همکاران و پرسنل مجموعه از سراسر کشور در تهران برگزار میگردد.
این مسابقه به همت روابط عمومی صنایع شیر ایران ، شرکت پگاه تهران و با کمک دارالقرآن خانه کارگر از مدتها پیش برنامه ریزی و در روزهای سوم و چهارم خرداد ۹۶ ، در سالروز آزادی خرمشهر و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان در محل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران واقع در کیلومتر ۴ بزرگراه فتح برگزار میشود.
این مسابقات در دو بخش حضوری و غیر حضوری یا کتبی برنامه ریزی شده است به نحوی که قریب به ۷۶ نفر در رشته های حفظ ، ترتیل و روانخوانی و قرائت بصورت حضوری مسابقه خواهند داد. در بخش غیر حضوری قریب به چهار صد نفر با ارسال جوابهای سئوالات سوره حجرات در این برنامه حضور یافتند.
قرار است در روز چهارم خرداد به نفرات اول تا سوم هر رشته با حضور مدیران شرکتهای تحت پوشش و بعضی مسئولین قرآنی کشور تقدیر و جوایزی اهدا گردد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *