اهم اخبار

اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب‌ و کار برگزار می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب‌ و کار با رویکرد اشتغال و کاریابی اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب‌وکار با رویکرد اشتغال و کاریابی با شعار «توسعه پایدار، فرهنگ کارآفرینی» از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنفی مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی استان تهران و با حضور شرکت‌های صنعتی، تجاری، خدماتی و سازمان‌ها و نهادهای دولتی در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه، آشنایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با فضای صنعت و کسب‌وکار و تسهیل در امر اشتغال اقشار تحصیلکرده و ماهر کشور با همکاری مراکز دانشگاهی، دولتی و بخش خصوصی است.

این نمایشگاه در ۵ محور «مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی هوافضا و مهندسی متالورژی»، «مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات»، «مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی معدن و مهندسی نفت»، «مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر و رنگ و مهندسی نساجی» و «مدیریت و مهندسی صنایع» آخرین دستاوردهای پژوهشگران را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *