اهم اخبار

برگزاری چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور ۲۲۲ بنگاه داخلی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور ۲۲۲ بنگاه داخلی  ۴ تا ۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این نمایشگاه در ده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق ـ الکترونیک ـ نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات و ماشین‌آلات در حوزه فناوری‌های راهبردی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از اشتغال پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه فناوری، ترغیب دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی به استفاده از محصول ایرانی، کاهش وابستگی آزمایشگاه‌های داخلی به تجهیزات و مواد مصرفی وارداتی و کمک به شکل‌گیری بازار بزرگ و پایدار داخلی برای تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاهی ساخت ایران است.

همچنین تسهیل در تبادل فناوری و هم‌افزایی میان سازندگان تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاهی، ایجاد ارتباط مستقیم خریداران اصلی و اعضای هیات علمی با شرکت‌های سازنده تجهیزات آزمایشگاهی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از ۹ هزار متر مربع با حضور ۲۲۲ شرکت داخلی و در سه بخش معرفی محصول، ارایه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های مربوطه و جذب سرمایه‌گذاری  فعالیت خواهد کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی تجهیزات جدید از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است که تمامی بازدیدکنندگان، متخصصان و کارشناسان می‌­توانند در این کارگاه مشارکت کنند.

 

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *