اهم اخبار

بهبود عملکرد دستگاه گوارش با ترکیب آلوورا و عسل

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
با توجه به بسیاری از خواص درمانی که گیاه آلوئه ورا دارد، گیاهی شگفت انگیز است که می تواند معجزه کند. آلوئه ورا ضد قارچ و باکتری بوده و به بازسازی سلول‌ها کمک می کند.

به گزارش ایلنا، کمک به هضم غذا و کاهش دل درد و سوزش معده، کمک به تنظیم قند خون، سم زدایی بدن و روده بزرگ، بهبود گردش و فشار خون، کند کردن رشد تومورهای سرطانی و در نهایت تقویت سیستم ایمنی بدن بخشی از معجزه جادوی آلوئه وراست.

از سوی دیگر از دیرباز در طب ایرانی اسلامی بر فواید دارویی عسل نیز تاکید و بر مصرف آن سفارش شده است.

عسل علاوه بر انرژی زا بودن خستگی مفرط را برطرف و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش ویتامین و آنتی اکسیدان های لازم بدن است.

عسل ضمن بهبود جریان خون رسانی و تنظیم عملکرد روده ها مانع از بیماری قلبی و آسیب به رگ ها می شود.

اما خاصیت مشترک آلوئه ورا و عسل بهبود گوارش و از بین برنده سوء هاضمه است.

مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت جینوورا تولید کننده انواع نوشیدنی های ارگانیک آلوئه ورا با بیان اینکه با توجه به فواید معجزه آسای آلوئه ورا و عسل تصمیم به تولید نوشیدنی های ترکیبی گرفتیم گفت: با توجه به دانش بنیان بودن این مجموعه در صددیم تا با تولید نوشیدنی هایی سالم علاوه بر خوش طعم نمودن ذائقه مردم ایران، به حفظ سلامت مردم نیز کمک کنیم.

ابوالفضل غلامپور با بیان اینکه تولید نوشیدنی های سالم در دستور کار این مجموعه قرار دارد افزود: نوشیدنی ترکیبی جینوورا حاوی ویتامین های A، B12، B6، B1، C وE میباشد و علاوه بر پاکسازی دستگاه گوارش و کبد به بهبود زخم معده نیز کمک می کند.

سمیه براتی

نویسنده

سمیه براتی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *