اهم اخبار

به کانال رسمی باشگاه صنایع غذایی آریا بپیوندید

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

اپلیکیشن تلگرام در نسخه تازه خود قابلیتی بسیار کلیدی برای رسانه‌ها ارائه کرده که از امکانات جدیدی، هم برای رسانه‌ها و هم برای مخاطبان، بهره می‌برد.

این قابلیت جدید «کانال»ها هستند. در کانال‌ها، محدودیتی برای تعداد اعضاء وجود ندارد؛ در واقع، کانال‌های تلگرامی، مثل گروه‌ها نیستند که فقط ۲۰۰ نفر بتوانند در آنها عضو شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کانال‌ها این است که تنها مدیر (ادمین) یا مدیران کانال می‌توانند مطالبی را در کانال به اشتراک بگذارند. شاید این ویژگی، حالتی یک‌طرفه ایجاد کند اما در عوض، بهترین راه برای جلوگیری از حملات متعدد ربات‌ها به گروه‌هاست. ربات‌ها تاکنون آسیب‌های زیادی در گروه‌های تلگرامی ایجاد کرده‌اند. آنها با نفوذ به این گروه‌ها، اعضا را به کلیک کردن بر روی لینک‌های به اشتراک گذاشته‌شده ترغیب می‌کنند اما این تازه ابتدای نفوذ آنها به تمامی گروه‌هایی است که آن شخص در آنها عضویت دارد.

همچنین کلیه اعضای این کانال‌ها می‌توانند از میزان بازدید و بازنشر یک مطلب آگاه شوند. درواقع، آمار بازدید و بازنشر مطالب به اشتراک گذاشته‌شده در کانال تلگرام – در پایین هر کدام از مطالب – قابل مشاهده است.

این کانال‌ها دارای آدرس اینترنتی دائمی هستند و اعضای جدید هر کانال به محض ورود می‌توانند کلیه مطالب ارسالی در آن را مرور کنند.

در کانال‌های تلگرامی، اعضا نمی‌توانند نام و پروفایل دیگر اعضا را ببینند و همچنین متوجه نمی‌شوند که چه کسی به کانال اضافه یا از آن خارج شده است. بدین ترتیب امکان ایجاد مزاحمت‌های گاه و بیگاه نیز وجود نخواهد داشت.

در کانال‌ها، مدیر می‌تواند پیام‌های ایجاد شده را حذف کند. این امکان، در گروه‌های تلگرامی وجود نداشت.

با توجه به ایجاد این قابلیت جدید، باشگاه صنایع غذایی آریا یکی از اولین موسسات کشور بود که نسبت به ایجاد کانال رسمی خود در تلگرام اقدام کرد.

مخاطبان می‌توانند پس از ارتقاء نسخه تلگرام در گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود، به آدرس telegram.me/ariafoodclub مراجعه کنند و پس از باز شدن صفحه کانال با کلیلک کردن بر روی گزینه join که در پایین صفحه قرار دارد، در کانال رسمی باشگاه صنایع غذایی آریادر تلگرام عضو شوند.

 

 

لینک صفحه رسمی باشگاه صنایع غذایی آریا در اینستاگرام: https://instagram.com/ariafoodclub

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *