اهم اخبار

تجلیل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از رییس هیات مدیره هلدینگ زر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در آیین تجلیل از بنیانگذار هلدینگ زر، مجهز بودن این مجموعه را تحسین برانگیز خواند و گفت: بازدید از این صنعت تولید مواد غذایی کاملا بهداشتی و مجهز به تکنولوژی های روز دنیا مسرت بخش بود و تلاش خستگی ناپذیر گروه صنعتی و پژوهشی زر، در این شرایط اقتصادی که خالی از مشکلات و موانع نیست را باید ارج نهاد و تجلیل کرد.

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، دکتر محمدرضا جعفریان با اشاره به هزینه ٧ هزار و ٩٠٠ میلیارد تومانی تعهدات سازمان تامین اجتماعی در ماه گذشته بیان کرد: همواره بخش عمده این هزینه ها توسط کارفرمایان و صنعتگران کشور تامین  می شود. به همین دلیل، به واقع  باید آنها دیده، شنیده و ارزشمند شمرده شوند و تامین اجتماعی با اعتقاد به این اثرگذاری آنها، همواره تلاش دارد که حامی شرکای اجتماعی باشد و قطعا این تعامل دوسویه رونق تولید را به ارمغان خواهد آورد.

مرتضی سلطانی در آیین تجلیل از هلدینگ زر توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، شستا را ابرقدرت اقتصادی خواند و بر ضرورت راهبری اقتصادی و غلبه به زمان و حوادث در فرایند واگذاری بنگاه ها و تحقق خصوصی سازی تاکید کرد.

رییس هیات مدیره هلدینگ زر بیان کرد: حضور تامین اجتماعی برای زر و اهل صنعت خیلی دل گرم کننده است و امیدواریم بتوانیم تولید را با وجود شرایط موجود که من آن را سخت نمی دانم با انرژی مضاعف و همراهی و کار تیمی پیش ببریم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز تولید در کشور در شرایط مطلوبتری نسبت به دیگر کشورها قرار دارد، گفت: باید برای مردم کشورمان با تحلیل و گفتمان سازی تبیین کرد که تولید ما نسبت به بهترین کشورهای دنیا در شرایط مناسب تری قرار دارد و این تلقی نادرست که در خارج از ایران تولید بسیار روان و آسان است را اصلاح کرد که نترسند و یقین بدانند که آن اتفاق خوب در توسعه و رونق تولید و کسب و کار خواهد افتاد.

سلطانی واگذاری بنگاه ها و حرکت به سوی خصوصی سازی را ضرورتی انکارناپذیر در جهت رونق تولید خواند و افزود: عملیاتی شدن این سیاست در شستا و واگذاری بنگاه ها اتفاق مبارکی است و امیدواریم در چند ماهه اخیر این موضوع با موفقیت در سازمان تامین اجتماعی عملیاتی شود.

وی ورود بخش خصوصی واقعی با کارنامه موفق قابل دفاع را در خصوصی سازی موثر دانست و اضافه کرد: تنها در این صورت اعتماد دولت جلب می شود و به تولید و صنعت لطمه ای وارد نمی شود چرا که مدعی خصوصی سازی با کارنامه ناموفق خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند.

بنیانگذار گروه زر اظهار داشت: از آنجا که باور دارم زمان زیادی برای از دست دادن این فرصت ها نیست و حال که ما به دکتر نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دل بسته ایم؛ از او می خواهیم نگذارند که زمان مجموعه شستا را مدیریت کند و راهبری اقتصادی را سرعت بخشند.

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *