اهم اخبار

تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان برای «نوین زعفران»

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که با حضور وزیر صنعت، رئیس سازمان استاندارد و نائب رئیس مجلس در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد، تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرکت نوین زعفران اعطا شد.

 

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی ، مدیرعامل گروه بین اللملی نوین زعفران که پیش از این جایزه «نوآوری» را از نمایشگاه صنعت غذای پاریس به دست آورده بود، پس از دریافت این تندیس گفت: خوشبختانه توانمندی های کشورمان در حال افزایش است و سرمایه گذاری هایی که در این بخش کرده ایم کاملا قابل رقابت با رقبای خارجی است و حتی ما یک سر و گردن از آنها جلوتر هستیم.

 

علی شریعتی مقدم افزود: در کیفیت بسته بندی و کنترل کیفیت در سطح بین المللی قرار داریم و همانطور که وزیر صنعت گفتند اگر فضای کسب و کار به نحوی اصلاح بشود تا در جهت رقابت پذیری بیشتر هزینه هایی که در آن دخیل نیستیم کاهش یابد، مسلما قدرت رقابت پذیری ایران در زعفران که محصول ملی ایرانیان است، افزایش پیدا خواهد کرد.

نوین زعفران که تنها تولید کننده زعفرانی است که تاکنون موفق به کسب این عنوان شده است، پیش از این نیز یازده بار گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده بود و ۸ عنوان صادرکننده ملی و ۵ عنوان برند برتر را نیز در کارنامه دارد.

 

سید محمود نوابی رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، صبح چهارشنبه ۹ اسفند ماه با اشاره به فرآیند ارزیابی شرکت های نمونه و رشد ۲۵ درصد متقاضیان نسبت به اولین دوره گفت: بالغ بر ۷۰۰ بنگاه متقاضی شرکت در همایش بوده‌اند و در فرآیند ارزیابی، از بین ۷۹۳ شرکت متقاضی، ۱۳۲ شرکت به عنوان شرکت های منتخب دریافت گواهینامه و تندیس های رعایت حقوق مصرف کنندگان تشخیص داده شدند که از بین آن ها، تعداد ۲۸ شرکت حائز شرایط تندیس طلایی، ۲۵ شرکت حائز شرایط تندیس نقره ای، ۹ شرکت حائز شرایط تندیس برنزی و ۷۰ شرکت حائز شرایط گواهینامه رعایت حقوق  مصرف کنندگان شده‌اند.

 

نوابی گفت: این همایش جنبه انتفاعی ندارد و امسال و سال گذشته هیچ وجهی از شرکت کنندگان برای شرکت در همایش دریافت نشده است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *