اهم اخبار

تکذیب افزایش نرخ گوشت به۱۱۰هزارتومان/واردات اولین محموله دام زنده

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با تکذیب افزایش قیمت این نوع گوشت به ۱۱۰ هزار تومان گفت: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان امروز به ۸۵هزار تومان کاهش یافته است.

علی اصغر ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش نرخ گوشت گوسفندی به ۱۱۰ هزار تومان در بازار را تکذیب کرد و گفت: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان امروز به ۸۵ هزار تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه واردات گوشت قرمز به کشور ادامه دارد، اظهارداشت: طبق اعلام مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام، قرار است واردات دام زنده به کشور انجام شود و طبق آخرین اطلاعات واصله، اولین محموله طی یکی دو روز آینده وارد کشور می‌شود.

ملکی با بیان اینکه مقدمات کار فراهم شده است، گفت: فعلا قرار است واردات  دام زنده از کشور رومانی انجام شود.

وی اضافه کرد: با قطعی شدن واردات دام زنده، قیمت گوشت گوسفندی امروز، سه شنبه ۹ بهمن ماه ۵ هزار تومان کاهش یافته و هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان به ۸۵ هزارتومان رسیده است و انتظار داریم با ورود این محموله های به بازار، شاهد کاهش بیشتر قیمت باشیم.

ملکی با اشاره به برخورد شدید مسئولان با قاچاق دام زنده در استانهای مرکزی و نقاط مرکزی، گفت: مرز عراق بسته شده و کنترل ها به شدت افزایش یافته به همین دلیل از دیروز قیمت دام زنده نیز کاهش داشته است.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *