اهم اخبار

خداحافظی با قیمت مصرف کننده روی کالا

۲ دیدگاه
image_pdfimage_print

از حدود یک ماه دیگر، خداحافظی با قیمت مصرف کننده روی کالا ، کلید می خورد . با ابلاغ وزیر صنعت ، الزام درج قیمت مصرف کننده ی برخی گروه کالایی از ابتدای مهر امسال برداشته خواهد شد.
نعمت زاده، در این نامه ، شرایط عدم الزام درج قیمت مصرف کننده ی برخی گروه های کالایی را ، به سازمان‌های مسئول در زمینه قیمت گذاری و نظارت کالا ، ابلاغ کرده است.
بیسکویت، شیرینی، کیک و شکلات، انواع چیپس و اسنک و محصولات صنایع سلولوزی و بهداشتی، اولین محصولاتی هستند که به موجب این ابلاغیه ، از اول مهر می توانند بدون درج قیمت ، وارد بازار شوند.
در نامه ی وزیر صنعت، هدف از این تصمیم، ایجاد فضای رقابتی سالم و بهبود فضای کسب و کار و رعایت توامان حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین حذف واسطه های غیرضرور در زنجیره تامین و توزیع کالا اعلام شده است.
البته، رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: حذف درج قیمت فقط درکارخانه است و واحدهای صنفی همچنان ملزم به نصب برچسب قیمت هستند.
فاضلی تاکید کرده : برای جلوگیری از گران فروشی و سوء استفاده در واحدهای صنفی، قیمت تمام شده کالای صنعتی در فاکتور فروش حتما لحاظ می  شود و سازمان تعزیرات آن را بررسی خواهد کرد.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

2 نظر برای این مطلب

  1. خانی جعفر says:

    بعد از چند سال می خواهد نتیجه داشته باشد اکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. خانی جعفر says:

    بعد از چند سال می خواهد نتیجه داشته باشد اکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *