اهم اخبار

دبیر انجمن لبنی خبر داد: نرخ جدید محصولات لبنی طی یک هفته آینده اعمال می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه قیمت های جدید محصولات لبنی طی حدود یک هفته آینده اعمال می شود، گفت:محصولات جدید با نرخ های جدید از یک هفته دیگر به بازار می آیند.

 

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز؛ رضا باکری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر نرخ لبنیات و عدم اعمال نرخ های جدید تاکنون، اظهارداشت: همه کارخانجات مصوبه جدید سازمان حمایت را اجرا می کنند و طی حدود یک هفته آینده قیمت گذاری های جدید روی محصولات جدیدی که وارد بازار می شود، اعمال و درج خواهد شد.

وی افزود: به عنوان مثال محصولاتی که در کارخانجات تاریخ تولید ۹۷/۰۹/۲۰ می خورند، با قیمت گذاری های جدید وارد بازار می شوند.

دبیرانجمن صنایع لبنی کشور ادامه داد: محصولاتی که هم اکنون در بازار وجود دارد با قیمت های موجود خریداری می شود  و سپس محصولات جدید با نرخ های جدید وارد بازار و جایگزین آنها خواهد شد.

باکری درباره جلسه با معاونت اموردام وزارت جهاد و تشکل های دامپروری و همچنین تشکیل کارگروهی در همین زمینه طی روزهای آینده، گفت: این جلسه به منظور انعقاد قرارداد خرید شیرخام میان دامداران و کارخانجات است که براساس آن تمام دامداران مکلف می شوند شیرخام را با نرخ کیلویی ٢٠٠٠ تومان تحویل کارخانجات دهند و کارخانجات نیز محصولات خود را با قیمت های جدید به بازار عرضه کنند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *