اهم اخبار

دبیر بنیاد ملی گندمکاران: افزایش نرخ خرید تضمینی گندم به ۱۷۰۰تومان در بودجه سال آینده/ پرداخت هزینه حمل و جایزه کیفیت به گندمکاران

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دبیربنیاد ملی گندمکارن کشور از موافقت کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با افزایش قیمت خرید هر کیلوگرم گندم در بودجه سال آینده به ۱۷۰۰ تومان خبر داد.

 

علی خان محمدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با اعلام این خبر افزود: یکی از شروط حمایت بنیاد ملی گندمکارن کشور از وزیر جهاد کشاورزیبرای بازپس گیری استیضاح وزیر توسط نمایندگان افزایش قیمت خرید تضمینی گندم بود.

وی ادامه داد: البته ما قیمت ۲۰۰۰ تومان را پیشنهاد داده بودیم، اما قیمت تعیین شده در صورت تامین منابع مالی نیز مورد قبول ما است.

به گفته خان محمدی؛ ۶۰۰۰هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم در نظر گرفته شده است که لازم است حداقل به ۱۴۰۰۰هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

خان محمدی با تاکید برای اینکه کیفیت گندم کشور ما مطابق با کیفیت گندم کشور آلمان است، افزود: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گندم در آلمان ۳۲۰۰ تومان است.

دبیربنیاد ملی گندمکارن کشور همچنین از پرداخت هزینه حمل و نقل و جایزه کیفیت علاوه بر قیمت ۱۷۰۰ تومان به گندمکاران خبرداد.

خان محمدی در پایان تاکید کرد که پرداخت اضافی علاوه بر قیمت گندم به گندمکاران در صورت حمل به سیلو به جای تحویل به مراکز خرید خواهد بود.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *