اهم اخبار

دبیر ستاد تنظیم بازار خبر داد؛ عرضه روزانه ۲ هزار تن گوشت مرغ در بازار از شنبه آینده

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روزانه ۲۰۰۰ تن گوشت مرغ برای کاهش قیمت‌ها در بازار عرضه خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، عباس قبادی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته گفت: از شنبه هفته آینده مرغ به میزان قابل توجهی وارد کشور خواهد شد و ۱۰ هزار تن گوشت مرغ و ۱۰ هزار تن گوشت قرمز نیز از محل ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی با کمک شرکت پشتیبانی امور دام به صورت گسترده در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های منتخب عرضه خواهد شد و امیدواریم با این حجم عرضه شاهد شرایط بهتری درقیمت‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار قرار بر این شد نظاارت‌ها در زنجیره تولید مرغ تشدید شود و از ابتدای زنجیره تولید یعنی از مرغداری‌ها تا کشتارگاه و فروشگاه‌ها فاکتور صادر و قیمت‌های عرضه به طور واضح مشخص باشد.

معاون وزیر صمت افزود: بر اساس گزارش‌ها از ورود مرغ به برخی استان‌ها جلوگیری شده که دستور داده شد در برخی از استان‌ها از جمله تهران، گلستان، زنجان و مازندران که تأمین کننده گوشت مرغ هستند شرایطی به وجود آید که از ورود گوشت مرغ جلوگیری نشود.

قبادی با بیان اینکه متخلفان با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند و با گرانفروشان برخورد جدی می‌شود، به جلسه امروز ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز با حضور مسئولان ستادهای تنظیم بازار برخی از استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان درباره واردات گوشت به طور مفصل صحبت شد.

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: در این جلسه در خصوص نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و استقبال مردم گزارشی ارائه و مقرر شد که فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیف‌های ویژه در این ایام کالاهای خود را عرضه کنند.

وی درباره بازار میوه شب عید نیز گفت: به استانداران و مجموعه تنظیم بازار استان‌ها اختیار داده شده است در خصوص توزیع میوه به ویژه سیب و پرتقال ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار از ۲۳ اسفند اقدام کنند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *