اهم اخبار

تک ماکارون بار دیگر تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ۹ اسفندماه امسال، شرکت تولیدی تک ماکارون باردیگر مفتخر به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان گردید.

اگروفودنیوز – این شرکت از ابتدای شروع فعالیت خود تا کنون همواره تلاش کرده است تا به تمام قوانین، مقررات، الزامات و استانداردهای ملی و بین المللی همواره پایبند و ملزم باشد. اجرای ضوابط و مقررات سازمان غذا و دارو، اخذ نشانه استاندارد ملی، اخذ استاندارد های مدیریتی، رعایت الزامات بین المللی حذف مخاطرات غذایی و تولید غذای سالم، پیاده سازی الزامات زیست محیطی و احترام به محیط زیست، رعایت حقوق کارگران و ذینفعان سالهاست که در این مجموعه سرلوحه تعالی مدیریت است.

روابط عمومی تک ماکارون  می افزاید : دریافت این تندیس و داوری مجموعه داوران و کارشناسان محترم درارزیابی عملکرد ما همانند تابلوی راهنمایی است که به ما می نمایاند که در مسیر درست و با سرعت مناسب در جهت رشد و تعالی صنعت این کشور در حرکتیم و به ما می گوید که ما یکسال تلاش و فعالیت صحیح و سالم را پشت سر گذاشته ایم، به خود، به رقبا، به مصرف کنندگان و به ذینفعان احترام گذاشته ایم و در فضای رو به رشد و تعالی این میهن عزیز در جایگاه مناسب قرار گرفته ایم.

ما معتقدیم برای بهترین بودن بایستی در محیط رقابتی با احترام به اصول حرفه ای و اخلاقی باعث هم افزایی و اعتلای صنعت ملی شد چه در عرصه داخلی و چه در حوزه صادرات، اگر بخواهیم برترین واحد در صنعت ماکارونی باشیم بایستی با رعایت حقوق مصرف کننده و احترام تمام و کمال به آن الزامات همواره خوش‏نام ترین واحد این صنعت باشیم.

 

حمایت از مصرف کننده اسفند۹۴ حمایت از مصرف کننده اسفند۹۴ ۳ حمایت از مصرف کننده اسفند۹۴ ۲

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *